i dag lærte jeg noe nytt om meg selv

One word: HALLELUJA!

Etter å ha hentet meg inn litt på søvnfronten, tok jeg sykkelen fatt. Med macen i veska syklet jeg håpefull og litt redd for å ha for store forhåpninger bort til elkjøp. Som dere har fått med dere så krasjet jo macen min for en stund siden, og idiot som jeg er så hadde jeg ingen backup av noe som helst. Karene på verkstedet mente først at det så veldig dårlig ut – men til slutt fant de masser av giganbyte med filer! Hurra! Så i morgen skal jeg tilbake for å hente filene mine som de har overført til en ekstern harddisk. (denne kommer jeg forresten til å bruke flittig fremover!)

Ellers har jeg fått vite en fun fact om meg selv i dag! Etter jeg hadde levert inn macen for å få ut filene, dro jeg inn i butikken og fant ut at jeg bare skulle kjøpe ny mac med det samme. (ehm, personlighetstesten fra kurset sa jeg måtte være obs på spontaniteten min…..) 0g skulle kjøpe den med en sånn typisk kjøp-nå-betal-i-juni-greie. Jeg fylte inn alle opplysninger sammen med en hyggelig ansatt, men etterhvert kom det frem at jeg ikke var kredittverdig. WHAT? Jeg skjønte virkelig ingenting. Men vet dere hva grunnen var? JEG HAR IKKE FOLKEREGISTRERT ADRESSE. (Jeg er til og med sigøyner på papiret, lol..) Jeg trodde ikke det var mulig å ikke ha det? Så nå har jeg fått sendt inn en ny adresse som jeg kan være folkeregistrert på, haha. Synd det tok minst 3 dager og kanskje en uke før det registreres i de offentlige systemene. Så ny data ble det ikke – men i morgen derimot! Min snille mamma har lånt meg 12000 kroner til ny, så skal jeg heller betale henne tilbake når jeg får igjen depositumet fra leiligheten jeg har sagt opp. (hjelp, jeg flytter faktisk snart!!)

1-IMG_7003Her er forresten dagens antrekk. Skjørt fra H&M, topp fra cubus, cardian fra gina tricot, sko fra toms og solbriller fra cheap monday.

3 thoughts on “i dag lærte jeg noe nytt om meg selv

  1. Haha – det trodde jeg faktisk ikke var mulig! 🙂 Hvordan har det gått til?? Man er jo folkeregistrert på barndomshjemmet og når man flytter så flytter man jo TIL en plass liksom, med mindre man ikke melder flytting da…? Men da er man jo fremdeles folkeregistrert på barndomshjemmet…? Eller…? 🙂

    • Jeg hadde barndomshjemmets gateadresse, men ikke postnummer. Aner ikke hvordan det har gått seg til… Har hvertfall sendt inn til folkeregisteret at jeg gjerne vil ha full adresse, hehe!

Legg igjen en kommentar

