ny dag, ny reise.

Hei på dere. For øyeblikket sitter jeg på gardermoen. Igjen. Det er kun timer siden jeg var her sist, men jeg har sjekket inn bagasje med nye klær og er klar for kurs i Praha!  

Håper reisen går fort. Av en eller annen grunn skal vi mellomlande i Frankfurt.

Kommer hjem igjen på tirsdag, og på onsdag skal jeg sende den fortapte macen min inn til noen som kan se på den. Håper virkelig at jeg får ut det som er på harddisken. Alle bilder, alle oppgaver. Borte. Jeg orker det ikke!! Det bare gå bra. Når den blir fikset eller jeg får meg en ny mac  – da kommer det MANGE bilder fra Gran Canaria. 527291-7-1302094818349   

2 thoughts on “ny dag, ny reise.

  1. Åh, det er forferdelig når man mister alt man har! Opplevde det i sommer! Mistet flere tusen bilder og mange skoleoppgaver jeg gjerne skulle spart på. Hadde tatt backup av halvparten, men ikke alt. Håper du får ut det du trenger fra harddisken din! God tur 🙂 Praha er kjempe koselig! 🙂

Legg igjen en kommentar

