bloggers night out

For en kveld vi hadde her nede i varmen i går! Planen var kun middag, men det eskalerte seg til en skikkelig girls night out! Etter middagen var det kun Benedicte og jeg som var gira på å feste (kanskje ikke sjokkerende?), men vi fikk de andre med til slutt – og jeg tror ikke de angrer!

IMG_4857 IMG_4860IMG_4916Fine Kristina og Karolina Maria 527291-7-1302094818349

IMG_4936Sjekk det herlige reisefølget, da! 527291-7-1302094818349

IMG_4904

 

IMG_4881

Middagen fant sted på Taj Palace. Kan med varmt hjerte anbefale dette stedet! Maten var rågod, servitørene var veldig flinke til å anbefale retter, vi fikk servert gratis shots og ikke minst ha verdens skjønneste og engasjerte servitør!  Hun shottet sammen med oss, og vi tømte nesten to flasker. Ja, så måtte vi jo så klart ha sangria, det er jo et must i Spania!

Etter middagen dro vi opp på et utestedet Riders. Her dukket det opp drinker, dansing, og mannlige strippere. Haha, jeg dør litt av å tenke tilbake på gårsdagen, altså! Mens jeg var på do, fønte Benedicte håret i håndtørkeren, og tror dere ikke hun klarte å sette seg fast i den!? Jeg dro alt jeg kunne for å få det ut, men til ingen nytte. Plutselig slo håndtørkeren seg på igjen, og dere kan tro vi fikk panikk begge to! Heldigvis løsning håret seg, og det fløy svidde hybelkaninliknende ting i full fyr. Shit – aldri gjør dette, kjære lesere.

IMG_5055Helene og jeg klare for nok en shot!

IMG_5061IMG_5012Meg, Sandra og Karolina Maria. 527291-7-1302094818349

 

Det for være bilder nok for dette innlegget. Det skal sies at internettet er ELENDIG her nede. Det tar ekstremt lang tid å laste opp bilder, og på toppen av det hele sitter jeg på en mini-pc med windows. Skjønner ikke en dritt, og ikke er det noen form for redigeringsprogram på den heller.

Legg igjen en kommentar

