første dagen i varmen

He-re-gud for en lang dag, eller lange dager heter det kanskje? Benedicte og jeg fikk jo ikke sove på hotellet på gardermoen, og jeg fikk heller ikke sove på flyet. Ei heller var jeg blant de som sovnet på solsengen. Så med andre ord, nå skal det bli godt å finne senga snart. Vi har endelig fått ordnet wi-fi, så da måtte jeg jo nesten gi dere en oppdatering på dagen.

IMG_0985

IMG_0989

Jeg ble helt paff da jeg så flyet vi skulle ha ned. Åtte seter i bredden og flere avdelinger. Sist jeg fløy fly på samme størrelse skulle jeg til New York og Kenya. Shit ass.

 

IMG_1045

Etter flere timer på reise uten mat, så var det godt å få bestilt seg en kyllingsalat da vi ankom hotellet! Vi kjørte like gjerne på med en diger tallerken med pomfri og majones i tillegg. Nam! Er man på ferie, så er man på ferie.

IMG_1023

Shortsen, bikinien, solkremen og solbrillene ble fort funnet frem! Det er lenge siden jeg har nytet solen på samme måte som i dag. Utrolig hvor mye årstidene gjør! Føler meg stort sett gusten og lei om vinteren, men jeg om sommeren oftest føler meg sprudlende og glad.

IMG_1033

IMG_1032

Gleder meg allerede til å nyte solen i morgen! 527291-7-1302094818349

Alle ti jentene samlet seg for å spise middag i sta, og hele situasjonen var bare så sykt vittig. Først bestilte vi, og alle bortsett fra Kristina fikk mat. Etter dette klarte de å prestere å servere henne en RÅ(!!!) pizza. Haha, jeg døde litt da jeg så det. Stakkars Kristina var så sliten og sulten at hun gråt og lo om hverandre. Hun fikk etter en altfor lang ventetid en pizza tilslutt, og det på huset. Skulle bare mangle! Jeg tror personalet forsøkte å ro seg inn igjen, for vi fikk rom med smak av honning laget her på Gran Canaria og kjærlighet på pinne etterpå.

Nei, nå må vi få oss litt søvn her! Vært våken i 41 timer nå… Blogges i morgen. 527291-7-1302094818349

5 thoughts on “første dagen i varmen

Legg igjen en kommentar

