Hello from the airport!

Klokka er seks om morgenen, og vi sitter for øyeblikket en trøtt gjeng bloggere på flyplassen. Det ble en lang kveld med fordeling av sponsorgaver, kaffe og vas. Vi fant fort ut at det ikke var vits i å legge seg, vi skulle tross alt opp igjen like etter. Så her sitter vi – klare for en seks timers powernap på flyet. Det blir deilig! Jeg som har gledet meg til frokost med egg og bacon i hele natt, så var det ikke vanlig frokost siden vi dro midt på natta omtrent… Nedtur! Men hva kan man forvente? Det var jo kun oss som var oppe så tidlig, hehe. Riskaker med masse ost, skinke, agurk og paprika duger absolutt det også! Jeg elsker jo riskaker. Sist jeg var her fikk jeg oppleve hele frokosten, og det var helt magisk! Det er noe med store frokoster med godt utvalg, altså.

IMG_0981 IMG_0982

IMG_0983

En time igjen til vi er i lufta! Vi blogges fra syden da, dere! 527291-7-1302094818349

 

Legg igjen en kommentar

