comfort hotel runway

Benedicte og jeg hadde store planer om å komme oss til hotellet på Gardermoen tidlig i dag, men slik ble det ikke. Gjett hva! Macen min krasjet i går kveld, noe som passet meg utrolig dårlig. Heldigvis har jeg fått låne en liten data av snilleste Marius, så helt krise er det ikke. Bortsett fra rapporten jeg hadde lagt sjela mi i, da. Den er jo altså borte for alltid, men det orker jeg ikke å tenke på akkurat nå. Så forbered dere på uredigerte bilder, takk og lov at fargegjengivningen er ganske ålreit på Canon 6D med L-objektivet mitt.

Vi kom oss jo til hotellet til slutt, klokka halv ti! Da vi åpnet døren til hotellrommet, fikk vi se en SUITE! Herregud, er det lov å si at jeg ELSKER å være blogger?!

IMG_0939

IMG_0928

IMG_0925

IMG_0966

Hadde egentlig håpet på å få tatt bilde av hotellet i dagslys, da det er så stort og flott! Hotellet er skikkelig fargerikt utenfor, og man blir oppriktig glad av å se på det! I tillegg må jeg si at det var superhyggelig at personalet har tatt seg tid til å skrive velkomsthilsen, legge ved cookies og søte beskjeder på speilet! 527291-7-1302094818349

Nå gjenstår det bare å glede seg til den fantastiske frokosten i morgen tidlig. Jeg har vært gjest her tidligere, og frokostbuffeen er helt sinnsyk!

 

Oppholdet er sponset

3 thoughts on “comfort hotel runway

  1. Åh så herlig Kamilla! Så bra å se at dere ble tatt i mot så godt!! Nå ble jeg glad. Har det utrolig kjipt selv akkurat nå, men håper virkelig dere koser dere masse. ❤

Legg igjen en kommentar

