Hemmeligheten er endelig sluppet!

Da er nyheten sluppet – 25. april lanseres web-serien femellebloggerne!

På lørdag drar jeg til syden for filming, fotoshoots og ikke minst sommer og sol med ti herlige jenter. Er det rart jeg gleder meg? Sydenferie med bloggkollegaer, det kan ikke bli annet enn digg.

lpacua2009_2_34

lpacua1012_2_34

lpacua1001_2_34

Nå gjenstår det bare fire dager til avreise. Disse dagene kommer til å gå vanvittig fort! I morgen skal jeg være med på en øyeoperasjon, på torsdag reiser jeg til Kongsberg etter min siste dag i praksis, på fredag drar jeg til gardermoen for å sjekke inn på hotell med jentene og på lørdag morgen drar vi! 527291-7-1302094818349

10 thoughts on “Hemmeligheten er endelig sluppet!

  1. Jaaa 😀 Dagene kommer til å fly unna nå 😀 Herregud som jeg gleder meg 😀 I morgen skal jeg sette på vippe extensions, torsdag blir det frisørtime og så er det plutselig fredag 😀 Woho 😀

    • Hehe, tror jeg kommer til å være den eneste uten vippeextentions og dilldall 😉 Føltes slik på vixen hvertfall, hehe! Men er lekkert da, redd for å bli avhengig. Tror jeg hadde tappet meg for selvtillitt når jeg hadde tatt dem av igjen :-p

  2. Blir koselig å reise på tur med deg Kamilla 🙂 du er ikke den eneste uten vippeextentions, jeg holder meg unna, etter at forrige behandling resulterte i brekte og supersmå egne vipper..

    • Blir kjempekoselig med tur sammen ja! Gleder meg skikkelig ❤
      Uff da, hørtes ikke noe særlig ut med vippene! Kanskje like greit å la være når det ender opp slik…

Legg igjen en kommentar

