påskehelgen

En helg fylt med gode venner, mat, sol, snø, fjell, alkohol, godteri og roadtrips er over. Sett bort i fra at flere av mine eiendeler ble stjålet(!!) mens vi hadde fest, var det en utrolig bra helg!

kortskalle

lene-kortskalle

Det ble spilt masse brettspill! Blant annet kortskalle, alias og black box.

solo-lene

Lene i sin oppmerksomhetsgivende solo-genser. Dere skulle bare visst hvor mange på afterskien som var misunnelige. Haha.

offpiste

 

Ellers fant jeg ut at jeg hadde jo bildemateriale til å lage en egen påskekrim til dere! Haha.

paaskekrim-lene-knivkrim-blod

HVA HAR SKJEDD? Lene med kniv mot seg, og blodspor på gluvet. Dere kan tro jeg lo godt da jeg så på kameraet mitt dagen etter og så at disse lå i denne rekkefølgen på kameraet også. Heldigvis er det ikke et dødsfall som har funnet sted, lene har ryddet inn i oppvaskmaskinen og Ronny har tråkket på et glasskår.

Etter afterskien på fredag dro vi hjem for å lage nattmat. Jeg tror aldri jeg kan huske at noen har disket opp med lasagne midt på natta, men en gang må da være den første for alt!

lasagne-2

lasagne

Maten ble utrolig god, selvom det så litt dårlig ut en periode:

3-meals

fyr-i-gryteklut

Og som om det ikke var nok at vi var ute på en påskesnurr på fredagen, så var vi jammen ute på lørdag også. Det var jo tross alt på lørdag Lene hadde bursdag. Og Lene må være en av de jeg kjenner som elsker å ha bursdag mest av alle – så jeg har lært meg en ny bursdagssang! Rart hvordan sanger fester seg etter å ha hørt den 3825779 ganger. Hehe!

sunday-frokost

Gode verter som de er disket de opp med en skikkelig superfrokost før vi kjørte hjem i går. Eggerøre, bacon, nystekte baguetter, masse pålegg og cottage cheese. Det er lenge siden jeg har vært mett.

Har dere hatt en fin påske? 527291-7-1302094818349

2 thoughts on “påskehelgen

Legg igjen en kommentar

