easter came too early

Riktig god påske alle sammen! Her er det oppgaveskriving som står på dagens to-do liste dessverre, påskeferien må derfor vente til i morgen for min del…

IMG_0501

Været ute er som dere ser helt fantastisk, det er ikke en sky å se. Jeg må inrømme at det er ingenting som frister mindre enn å sitte inne med skolearbeid i dette været!

IMG_0472

Heldigvis kan jeg legge fra meg dette i morgen, for da reiser jeg på fjellet! Nærmere bestemt Hovden. Skal bli deilig å få besøke min kjære Lene igjen. Gleder meg skikkelig til å feire at hun fyller tre og tyve år på lørdag! 527291-7-1302094818349

IMG_0483

Husk solkrem i påskesola, da! Jeg har blitt skikkelig tilhenger av solkrem etter jeg fant ut at UV-stråling står for 80-90% av hudens aldring. Tenk så vakker man kan være som gammel om man er flink til å smøre seg fra man er ung…

Hva skal dere i påsken?

One thought on “easter came too early

Legg igjen en kommentar

