Power breakfast

God morgen og god helg! Eller, det er vel strengt tatt ikke morgen enda. Klokka nærmer seg tross alt ett. Jeg hadde store planer om å stå opp klokka ni for å dra på trening for så å jobbe masse med skolearbeidet jeg ligger etter med. La oss bare innse det, det funker alltid like dårlig å stå opp tidlig på fridager. Jeg slumret meg gjennom to og en halv time. Det er lenge siden det har vært deilig å sove lenge!

frokost-800

Frokosten er inntatt. To skiver med snøfrisk, laks og egg og en kopp med sort kaffe. En skikkelig powerfrokost med masse proteiner! Perfekt før trening. Og siden det er helg kjørte jeg like gjerne på med en brus også, hehe. 527291-7-1302094818349

Legg igjen en kommentar

