Tips til flyreisen

Jeg vet ikke med dere, men jeg våknet til VINTER i morges. Det er dager som denne jeg virkelig er glad for at jeg takket nei til jobb i Kristiansand og heller skal begynne å jobbe i Mandal. Jeg tenkte å kjøre til Mandal og parkere for så å ta bussen derfra som vanlig, men neida. Alle parkeringsplassene jeg pleier å bruke var snødd igjen og jeg endte opp med å kjøre i førti minutt før jeg fikk parkert, for så å ta buss de siste tyve. Og før jeg fikk parkert skal det sies at jeg sto mye i kø og når det først gikk fremover i trafikken, ja da gikk det himla seint! Og da jeg først fikk kommet på bussen, ja da var jo den forsinket kan dere skjønne. Intet mindre enn femti minutt! Kom meg heldigvis på jobb til slutt – en halv time for sent. 16 dager igjen til syden nå, noen som tror jeg gleder meg? Oh yes, det skal jeg love dere at jeg gjør!

IMG_0178

Siden jeg skal ut å reise snart, tenkte jeg å tipse om noe jeg er helt avhengig av når jeg skal ut å fly! Fuktighetsspray til ansiktet. Jeg bruker for tiden den på bildet, selvom den egentlig er en toner. Den er utrolig forfriskende og god! 527291-7-1302094818349 Husker ikke hvor jeg bestilte den, men pleier som regel alltid å søke opp rabattkoder og sammenlikne priser. For eksempel blivakker rabattkode som gir 12% på alt på hele blivakker. Vurderer å få bestilt meg en solkrem til turen. Noen som har en solkrem å anbefale?

5 thoughts on “Tips til flyreisen

  1. Den der er super! Som alle dermalogicas produkter 🙂 i ansiktet bruker jeg krem fra dermalogica med faktor. Perfekt hudpleie merke:)

  2. Fikk med meg at det var snøkaos flere plasser ja, her har sola skint og veiene er bare 🙂 Men som du sier, snart syden nå, og det skal bli så deilig! 😀 Oi, så genialt, man blir jo så tørr i huden av å fly, og med så mange reiser jeg har fremover skulle jeg absolutt invistert i en fuktighetsspray. Tittet litt på de fra Maya, virket gode, har du noe erfaring eller? 🙂

    • Aldri prøvd dem, men har vært innom tanken på å teste den ut når jeg går tom. Jeg har nemlig en stor spray og en liten – så fyller jeg bare på reisestørrelsen 🙂

Legg igjen en kommentar

