working girl

Sitter for øyeblikket på bussen til jobb og kjenner sola varme meg på kinnet. Det gjorde godt å begynne sent i dag, jeg står nemlig opp 5.50 de dagene jeg begynner klokka 8. Heldigvis er det bare 10 dager igjen med pendling! Etter jobb skal jeg på informasjonsmøte med memira, det tror jeg blir veldig lærerikt! Vi har faktisk ikke lært noe særlig om operasjoner og slik i forhold til brytningsfeil i øyet på skolen… Det er jo noe jeg ser på som nødvendig, vi skal jo tross alt veilede pasientene våre.

But first, let me take a selfie! Elsker fargen på den nye toppen! Har forresten blitt skikkelig hekta på å tvinne hestehalen. Det blir jo litt freshere enn bare å ha den kjedelige og oppbrukte hestehalen jeg stort sett alltid har…

IMG_0104-800 IMG_0158-800

Ha en fin dag, og nyt sola dere som kan! 527291-7-1302094818349

2 thoughts on “working girl

Legg igjen en kommentar

