luksus vs budsjett

246163-0014_7 678676-0014_7

Sekk fra Michael Kors til 2749,- her.                                  Sekk fra Pieces til 349,-  her.

 

635417-0014_4 542085-0014_1

Hatt fra Malene Birger til 995,- her.                                   Hatt fra Sally&Circle til 199,-  her.

 

115961-0014_1 635566-0014_1

Kjole fra DKNY til 2749,-  her.                                             Kjole fra Vero Moda til 279,-  her.

 

Hva foretrekker dere? For min del kunne jeg gjerne gått for kjole og hatt på budsjett, men sekken hadde jeg foretrekket å hatt som litt ekstra luksus… Jeg vurderer å bestille meg sekken, men er litt usikker.

8 thoughts on “luksus vs budsjett

  1. åh, gøy med slike innlegg 🙂 Ofte kan man jo få nesten det samme til myye rimeligere pris. Men noen ganger er det jo fint å unne seg noe ekstra også. En sekk eller veske osv er jo som regel mye bedre kvalitet når de er litt dyrere og i ekte skinn osv 🙂

  2. Jeg ville nok også valgt budsjett på både hatt og kjole. Når det kommer til sekken ville jeg og uten tvil valgt Michael Kors, den var heeelt nydelig! Jeg sier kjøp, kjøp,kjøp!

  3. Jeg ville nok gått for budsjett på alt, egentlig! 🙂 Men ja, jeg er jo enig med de andre også – sekken fra Michael Kors var rålekker! Synd det skal være så dyrt med disse merkene..

  4. Det var jammen ikke mye i utseende som skilte dem nei, lekkert alt sammen ! 🙂 Sekken ville jeg nok hatt i MK for kvaliteten, og da blir den jo bare finere og finere 😀

Legg igjen en kommentar

