fordeler og ulemper: overnatting på hotell

3 ting jeg elsker med å bo på hotell:

1. Varmtvannstanken går ikke tom. Du har tross alt betalt for å bo der, så ta deg en ekstra lang dusj med god samvittighet.

2. Du slipper å lage frokost selv. Å stå opp til en varm kopp kaffe, nystekte egg, bacon og diverse andre frokostfavoritter er jo en drøm!

3. Miniprodukter. Jeg skal ikke legge skjul på at jeg elsker alle miniatyrprodukter uavhengig om det er tannkrem, shampoo eller sminke. De små shampooene og dusjgeléne blir alltid med hjem.

seng

3 ting jeg misliker med å bo på hotell:

1. Tanken på hvor mange som har hatt sin «kveldsøkt» nøyaktig der du ligger. La oss bare innse det, det har skjedd. Og sjansen for at det har gått sølefritt for seg hver gang er vel heller liten?

2. Naboer som smeller med dørene tidlig om morgenen. En gjenganger. Blir like irritert hver gang jeg våkner på den måten…

3. Mangel på kjøleskap. Jeg vet ikke med dere, men jeg foretrekker å ha mat tilgjengelig til en hver tid. Og siden jeg ikke spiser brød og gluten, så har jeg stort sett med meg en boks cottage cheese eller yoghurt. Hvem vil vel spise bedervet meieriprodukter?! Eller drikke varm brus for den saks skyld…

One thought on “fordeler og ulemper: overnatting på hotell

  1. Enig! Hotellfrokost er noe av det beste i verden:) Men en annen ting jeg missliker er at man ikke kan åpne vinduene på mange hoteller. Selv om man har aircondition og får det kaldt i rommet er det noe eget med å kunne få litt frisk luft;)

Legg igjen en kommentar

