24h in Oslo

Hei fra Oslo!

Jeg dro fra Kristiansand i 5-tiden og har nå installert meg på hotellrommet etter en deilig middag på Olivias på Aker Brygge.

reiserfolge flytur

Mitt reisefølge, og litt av utsikten underveis. Hva da god plass? 527291-7-1302094818349

ida dessert

Fy søren så god mat! Pizzaen på olivias dere smake! Måtte jo legge ut et bilde av Ida som jeg spiste middag med og! 527291-7-1302094818349
Åh, det er så mange mennesker jeg kommer til å savne når tiden på Kongsberg er over! Ida er absolutt en av dem.

3 thoughts on “24h in Oslo

Legg igjen en kommentar

