Gla’vær på sørlandet

sjoen krokus-staaende

Det er helg, jeg har fri, jeg har fått sovet ut og været er fantastisk. Hva mer kan man be om? R og jeg gikk en lang tur tidligere, og med glitrende hav langs svaberget og krokus blomstrende langs veiene fikk jeg skikkelig sommerstemning.

sommerstemning

Et øyeblikk var det til og med så varmt at jeg endte opp med å hive av meg genseren! Jeg er så blek at jeg blir nesten blendet av å se meg selv i speiliet for tiden. Takk og lov for at jeg er på Gran Canaria om 28 dager til. 527291-7-1302094818349

4 thoughts on “Gla’vær på sørlandet

  1. Ah, gjett om jeg fikk vårfølelse av disse bildene da! 😀 Og jeg kan trygt skrive under på at jeg også er glad denne GC turen er før sommeren slik at vi får litt base før sommeren er her for fullt! 😀

Legg igjen en kommentar

