my baby is finally back!

Endelig er mitt kjære canon 6D tilbake fra reparasjon! Gleder meg veldig til å få brukt det igjen.

6D

Mitt tips til alle der ute; inspiser minnekortet ditt MEGET nøye før du putter det inn i kameraet ditt. Spesielt hvis kameraet ditt er helt nytt og svindyrt.

Er det mulig?! Jeg ser ikke en gang at minnekortet var ødelagt. Og for alt jeg vet kan det godt være at det ikke er ødelagt en gang. Jeg måtte hvert fall pent og pyntelig betale for reparasjonen, dette var ikke noe som gikk på garantien. Bitch please.

Men, minnekortet sitter i det minste ikke fast i kameraet lengre. Og jeg har endelig fått kameraet tilbake! For se det positive i det, selvom det er bittert å måtte bruke penger på å fikse et helt nytt og nesten ubrukt kamera.

6 thoughts on “my baby is finally back!

Legg igjen en kommentar

