nytt treningstøy = ny motivasjon

Hei på dere! Hvordan har starten på uka vært? Her har det vært full rulle med jobb fra 8-16, så skal jeg nede å trene nå. Det er veldig lenge siden jeg har følt at jeg har hatt nok energi til å faktisk dra å trene etter jobb! Derfor passet det jo ypperlig at litt av premien min etter kåringen av «årets femelle blogger 2014» kom i dag. Nytt treningstøy gjør jo det hele enda mer motiverende!

2xu-800

Ja, så fikk jeg en pokal også! Stas.

pokal-800 årets-blogg-800

Nå gjenstår det bare å få tilsendt den hemmelige goodiebagen som jeg er ekstremt nyskjerrig på! Gavekortet jeg fikk på Epic Design skal jeg bruke når jeg flytter hjem for godt. Sliter veldig med å velge hva jeg skal bestille..!  Kan egentlig ikke fatte og begripe at jeg vant. Er fortsatt målløs. TAKK til alle som stemte 527291-7-1302094818349

7 thoughts on “nytt treningstøy = ny motivasjon

  1. Åh så heldig! Gratulerer så mye 😀 Få ting bedre for treningsmotivasjonen enn fresht nytt treningstøy 😉

Legg igjen en kommentar

