quiet weekend

Håper dere alle har hatt en super helg! Helgen har vært rolig og avslappende for min del. Det er egentlig utrolig deilig å ikke gjøre noe som helst. Bare sove lenge, se på serier, kose seg med godteri og nyte at man har fri.

IMG_0197IMG_0186

Prøver i dag å detoxe kroppen med sunn mat og te. Fikk i meg svære mengder smågodt i går, så nå skriker kroppen etter enda mer. Kjenner jeg meg selv rett, så stikker jeg vel snart nesa inn i mammas godteriskap igjen. Helt ekstremt hvor avhengighetsskapende sukker er…

Og til dere andre damer der ute – gratulerer med kvinnedagen!

10 thoughts on “quiet weekend

  1. Det blir altfor mye sukker noen ganger, hehe 🙂 Jeg har skrevet et innlegg som heter «Hvorfor du har noe å lære av Fotballfrue». Hadde satt pris på om du leser innlegget og evt. deler det videre. Ha en fortsatt fin søndag, flotte deg 🙂

  2. mm, det der så sinnsykt godt ut! Spørs om jeg må prøve å få til taco idag istedet for gryterett 😉 Uff ja, sukker er utrolig avhengighetsskapende, sliter mye med det selv ..

Legg igjen en kommentar

