the long pink coat

Hei på dere! Da var det endelig helg. Da jeg hoppet av bussen i Mandal, dro jeg innom senteret for å se om det var noe fint i butikkene. Jeg var hovedsakelig på jakt etter noen fine overdeler, men fant ingenting som fristet. Selvom jeg ikke fikk prøvd noen topper, så fikk jeg prøvd et par boyfriend jeans, en shorts og en genser. Endte opp med å ikke kjøpe noe som helst. Rart hvordan man aldri finner noe man liker når man har gavekort eller plenty med penger. Når man må spare, da derimot!

Vel, jeg fikk i det minste knipset et par selfies i speilet på prøverommet. Så får dere i det minste sett den lekre kåpen jeg bestilte her forleden. Gikk med den for første gang i dag, og vet dere hva? Jeg fikk til og med kompliment for den av et helt fremmed menneske.

bluish-kaape-lang-rosa-kaape

Er den ikke fresh? Også er den perfekt når man har på lange cardigans! Er det noe jeg er lei av når det kommer til kåpene jeg allerede har, så er det at de lange cardiganene henger under selve kåpa. Det skjer ikke på denne – for den går helt ned til skolettene.

Men nå må jeg løpe! Mamma spanderer mat på restaurant, og det kan jeg jo ikke gå glipp av. Matvraket som jeg er… Hehe!

9 thoughts on “the long pink coat

  1. Det er så utrolig hyggelig når man får komplimenter fra fremmede! Tror jeg må bli flinkere på det 🙂 Kåpen var hvertfall utrolig kul! Jeg går ikke så alt for mye med rosa, men dette er en rosatone jeg kunne likt, hehe!

Legg igjen en kommentar

