A4-livet

Hverdagen byr jammen ikke på mye variasjon for tiden. Jeg står opp, tar bussen til Kristiansand, er i praksis, drar hjem, sover også repeterer jeg alt frem til det blir helg. I dag var jeg faktisk med pappa på besøk hos min bror. Han kjøpte med pizza fra pizzabakeren, og siden jeg ikke tåler hvete valgte jeg meg heller sushi til middag. Nå er jeg tilbake i Mandal – og nå er det jammen ikke lenge til jeg skal finne senga. Er så utrolig trøtt. Det tar virkelig på å stå opp 5.45!

IMG_0169

Jobbing med pensum mellom synsundersøkelsene. Te og kaffe er et must!

IMG_0173

Ah, det var middagen sin det!  527291-7-1302094818349

Bare en praksisdag igjen – så er det helg! Det skal bli fantastisk å få sovet ut litt.

One thought on “A4-livet

Legg igjen en kommentar

