Konkurranse: Vinn Kähler Omaggio

Hei på dere.  Kähler Omaggio vasene kommer nå i april med striper i sølv, og blir sansynligvis den hotteste vasen på interiørfronten. Jeg gleder meg skikkelig til de kommer ut, for jeg har nemlig tenkt til å skaffe meg et par selv. Det er så utrolig mye lekkert interiør for tiden, og jeg gråter innvendig av å tenke på at kun har midlertidige bosteder. Derfor er det lite inspirerende å gå til innkjøp av alt jeg ønsker av flott interiør. Ja, for jeg har tross alt ikke noe sted å ha det. Hos mamma og hos svigers er det allerede fylt opp med møbler, og i Kongsberg skal jeg kun være for å ta de siste eksamene… Med andre ord: dette blir ikke noen interiørblogg før det går mot høst og kjøp av egen bolig.

medium-kahler-silver

Over til konkurransen!  Femelle.no gir ut vase i medium størrelse som førsteplass, og liten som andreplass. Alt dere behøver å gjøre for å være med i trekningen er å følge Femelles facebookside her og dele dette innlegget med dine facebook-venner.

Konkurransen varer frem til 20. mars og vinnerne blir annonsert og kontaktet via Facebook

6 thoughts on “Konkurranse: Vinn Kähler Omaggio

  1. De er så sykt fine!! Gleder meg til å kjøpe egen leilghet, å skaffe slike selv! Står i samme situasjon som deg, ikke noen ide å kjøpe så lenge jeg ikke har noe eget, haha 🙂

Legg igjen en kommentar

