lengter etter sommer

Hei på dere! Første uke i praksis er gjennomført og jeg har virkelig fått kjent på det å være selvstendig som optiker. Har riktig nok kun hatt tre synsundersøkelser disse dagene, men likevel. Å for første gang skulle ta synsprøver helt alene er ganske skummelt, men også ganske lærerikt. Man må stole mer på seg selv, man må vri hjernen om man er usikker og man må prøve seg frem og være løsningsorientert når utstyret, som er altfor nymoderne, ikke vil samarbeide. Men nok om det.

Jeg har fått tilsendt en utrolig fin topp fra nettbutikken breakingthehabit.no! Denne nettbutikken er ganske ny og selger utrolig flotte klær i bohemsk stil. Jeg har jo lyst på absolutt alt som er å finne der!

breaking-the-habit-2

Jeg har stylet toppen med shorts fra lee jeans og veske fra moo. Toppen finner dere her.

Er så vanvittig lei av regnværet som er på plass dag etter dag. Det har ikke vært oppholds en eneste dag siden jeg dro tilbake fra Kongsberg. Ikke én dag. Lengter skikkelig etter sommeren. Jeg kan nesten ikke vente! Tenk dere en solfylt og varm dag i dette antrekket med solbrun hud og grillmat på terassen. Åh. Gi meg det – NÅ!

Hva synes dere om antrekket?

Toppen er sponset.

6 thoughts on “lengter etter sommer

  1. Hej! Fin blogg du har, ha en bra dag!

    Kika jättegärna in på min blogg, uppdaterar ofta och kommer med mycket tips som kan hjälpa till i vardagen, kram

  2. Herlig antrekk, kjente jeg savnet varmere dager jeg og! Her er det hvitt ute, og jeg fryser veldig på tærne 😦 Heldigvis er det ikke lenge igjen, vi er jo straks i mars! 🙂

Legg igjen en kommentar

