siden sist

Wow – 10 dager siden forrige blogginnlegg. Selvom jeg er tidenes mest crappy blogger, vil jeg si tusen takk til alle som faktisk er innom hver eneste dag likevel!

Dagene har rett og slett gått i ett. Og for dere er det vel ikke så artig å høre om at var på trening, at jeg var på skolen til sent på kvelden eller at jeg hadde eksamen. Eller tar jeg feil?

Anyway – det har skjedd ting!

I går vagget jeg ombord på toget med intet mindre enn en stor trillekoffert, to bagger, en sekk, to vesker og tre poser. Konduktøren så ikke mye happy ut da jeg kom inn med alt det. Og dere skulle virkelig sett hvordan jeg styrte med å flytte alt fra vogn to til vogn tre. Gjennom kaféen. Det har seg nemlig slik at jeg er så godt som ferdig med Kongsberg. På mandag begynner jeg i praksis i Kristiansand og skal være der i to måneder. Etter dette skal jeg kun tilbake for å ha eksamen. HVOR BLE TIDEN AV?!  Hadde noen sagt til meg for tre år siden at jeg kom til å ikke ville flytte hjem igjen, så hadde jeg ledd hardt av dem. Altså, jeg gleder meg jo til å flytte hjem til sørlandet igjen, misforstå meg rett! Men tanken på alle menneskene jeg har sett hver eneste dag, og kanskje aldri kommer til å se igjen… Jeg blir rett og slett litt tung til sinns av tanken.

frokost-800

Her går det i morgenkåpe og frokost. Skal straks finne frem den tykkeste pensumboka jeg eier, så blir det litt skolearbeid frem til mannen kommer hjem fra jobb.

Tenk – i dag, fredag den 13. februar, er det nøyaktig 6 år siden forrige fredag den 13. februar. Det betyr at det er 6 hele år siden jeg og mannen i mitt liv var på vår første date. 527291-7-1302094818349

2 thoughts on “siden sist

  1. Det er både godt og trist å flytte fra hjemplassen sin, gjorde det selv når jeg var 16 🙂 Lykke til i praksis, og gratulerer med 6 år siden første date! Vi rundet 6 år i januar ❤

Legg igjen en kommentar

