den realistiske drømmejobben er min!

… Ja, eller nesten! Helst skulle jeg sett meg selv fly et F16 fly, men piloter med migrene er visst ikke noe folk vil ha. Jeg har dessuten for lengst kastet idéen i fra meg.

MEN! Jeg har fått jobb som optiker i Mandal! Herlighet, det kunne jo ikke blitt bedre. Var ganske bekymret for at jeg ble nødt til å pendle til Kristiansand hver eneste dag, men bof, så slapp jeg det. Forrige lørdag fikk jeg beskjed om at jobben var min. Gjett om jeg hadde sommerfugler i magen da jeg kjørte hjem etterpå! Kunne nesten ikke vente med å fortelle om nyheten. Mamma feiret 50årsdagen sin den dagen, så hele slekta fra Stavanger var der da jeg poppet nyheten. Så champagnen ble jammen sprettet for både meg og mamma! Nå gjelder det bare å blir ferdigutdannet, så begynner jeg så fort jeg ønsker. Deilig!

kiss n blink

Kisses from a very happy girl!

13 thoughts on “den realistiske drømmejobben er min!

    • Tusen takk!! 🙂 Det er jeg helt sikker på at jeg kommer til å gjøre. De som jobber der virker utrolig hyggelige! 🙂

Legg igjen en kommentar

