Vixen Blog Awards 2014

Wow, det er lenge siden jeg har hatt en gøy onsdag! De av dere som har klikket dere inn på andre blogger i dag, har vel mest sansynlig fått med seg at det var vixen blog awards i går. Dagen gikk for min del i ett! Hadde klinikk på skolen fra åtte til tolv, så var det bare å beine hjem for å dusje og ta på finstasen. Streiken som var i går (som jeg for all del egentlig er helt for!) gjorde det ganske tungvint, og jeg måtte dra ekstra tidlig til Drammen. Det var forresten utrolig kleint å gå i paljettkjole klokka halv to på ettermiddagen. Er sikker på at alle trodde det var en skikkelig walk of shame… Anyway! I Drammen møtte jeg Benedicte og ble en av hennes rådgivere innen klesvalg, samt publikum til hårstellet hennes. Etterpå (litt senere enn planlagt) kom vi oss på toget til Oslo. Tre cider senere var vi endelig fremme på Olivia’s på Aker Brygge. Der vorset vi med flere herlige femelle-bloggere!

benedicte-og-jeg-lol-2

Ja, så lo vi masse. Stort sett hele tiden. Digger denne jenta her altså! Skulle trodd jeg hadde kjent henne for alltid…

femellebloggers

Anniken og hennes venninne, som etter eget utsagn kun er en helt vanlig person. Hehe! (Er ikke vi bloggere også det da?)

femellebloggerz

Silje og Amalie. Herlige jenter!

londongirl

Vakre Christina som dere sikkert kjenner som the london girl!

cider-800

Etterhvert beveget vi oss mot Christiania Theater og Vixen Blog Awards. Der ventet det rød løper, bildevegg, cava, sjukt mange mennesker og ekstremt god stemning!

bildevegg

Dette bildet fant jeg tilfeldig på vixen.no og ble visst nok tatt av Mona Ranum.

bloggerz

hippiie

utdeling

espen-hilton

konsert

Gratulerer masse til alle vinnerne! Vel fortjent.

Superwoman som jeg er, så klarte jeg til og med å komme meg opp til forelesning kvart over åtte i dag tidlig. Ikke værst etter å ha vært ute på en snurr óg ikke kommet hjem før klokka to på natta. Det må ha vært cheeseburgerne og pomfrien fra max som gjorde susten. Btw; er det bare jeg som får skikkelig cravings dagen derpå?! I løpet av skoledagen kjøpte jeg intet mindre enn tre sjokolademelk og to sjokolader i kantina, i tillegg til middag. Haha!

Nå blir det avslapping med serier før jeg tar kvelden.

Var dere på vixen i går?

9 thoughts on “Vixen Blog Awards 2014

    • Veldig moro å få møte deg også!! 🙂 Vi fant ut at vi skulle ha den senere, siden det er så mange som ikke kan på lørdag.. Litt deilig også, det tok jo litt av i går tross alt. Haha!!

Legg igjen en kommentar

