Walking in a winter wonderland

Det er jammen ikke bare i Kongsberg det er snø! Er hjemme på sørlandet for helgen, og her er det også full vinter!

blogg-IMG_1719 blogg-IMG_1720 blogg-IMG_1726 blogg-IMG_1734 blogg-IMG_1774 blogg-IMG_1796 blogg-IMG_1807

Jeg elsker å gå tur i vakre omgivelser. Kanskje er det fordi jeg vokste opp med skog som nærmeste nabo? Det er riktig nok ingen enkel oppgave å få med noen på tur, så kameraet er det nærmeste jeg kommer en turkamerat. Jeg trenger seriøst en hund! Wow – så mye glede jeg hadde fått av å ha en liten tass som logret med halen om jeg nevnte ordet tur. Har et mannfolk som nekter å skaffe seg hund. Jeg har ingen problemer med å forstå at det er mye arbeid – men tenk så mye glede og kos! 527291-7-1302094818349

8 thoughts on “Walking in a winter wonderland

  1. Det var virkelig stemningsfulle bilder!

    Åh, skjønner hva du mener med å trenge en hund – tror nesten det er noe de fleste mennesker burde ha i løpet livet, for de er jo helt herlige! Håper du får mannfolket ditt til å ombestemme seg:)

Legg igjen en kommentar

