døgnrytmen har gått amok

Hei og god søndag! I går kveld var jeg i bursdagsfest til Trine, ei venninne i klassen. En kjempehyggelig kveld, men ikke fult så bra for døgnrytmen. Spesielt ikke når man ender opp på nachspiel til rundt klokka fem fordi man ikke er trøtt i det hele tatt. Døgnrytmen ble jo tross alt rimelig messed up etter jeg tok siste tog hjem fra Oslo natt til i går. Kanskje jeg bare skal prøve å sove rundt, jeg skal jo tross alt ikka ha forelesning igjen før tirsdag klokka fire. Da jeg våknet i dag følte jeg skikkelig for å trene, men så på klokka og innså at det var så sent at treningssenteret hadde stengt. Whupsi!

Og dere, jeg har bestemt meg for dette med permanent i håret. Det blir ikke noe. Jeg har vært i kontakt med tre frisører og ingen av dem anbefaler meg å gjøre det. Hun ene som kjente på håret i tillegg, hun sa at håret kom til å tåle det, men at krøllene ville forsvinne veldig fort – og håret ville bli slitt. Så da for jeg fortsette å ha dette rette og kjedelige håret. Bestilte meg saltvannspray forleden, tenkte å ha i det før jeg krøller håret, for å sjekke om de holder seg bedre da…

sminke 2sminke 1

Ellers må jeg jo nesten vise dere vippene mine! Tidligere denne uken var jeg å tok «permanent» på dem. Så nå er de faktisk bøyd! Jeg har alltid vært avhengig av å bruke vippetang for at de ikke skal stå rett ut eller til og med nedover. Er utrolig fornøyd, og kommer helt klart til å gjøre det igjen når de retter seg ut igjen! Prøvde meg forresten på å bruke våt eyeliner i går, og jammen ble evighetsprosjektet ganske vellykket til slutt. Jeg kan ikke fatte og begripe hvordan folk har tålmodighet til å gjøre det hver eneste dag…

Hvordan har helgen deres vært?

2 thoughts on “døgnrytmen har gått amok

  1. Kjempefine vipper 🙂 Jeg har lyst på vippeextensions, men er redd for at det skal være ubehagelig, hehe.

    Jeg følte døgnrytmen min og var blitt helt feil, men det var fordi jeg ikke sovnet før kl 12, hehe. Med baby som våkner kl 5 og pappaen som går på jobb kl 6 så må vi legge oss senest kl 22 :-p

Legg igjen en kommentar

