Litt jul enda

Våknet brått av vekkerklokka klokka elleve i dag tidlig. Vi har ikke hatt undervisning i dag, så tillot meg å sove ganske lenge. Lå likevel i senga til klokka tolv. Er det noe jeg elsker, så er det senga mi om morgenen. Av og til begynner jeg nesten å fundere på om noen bytter ut senga mi etter jeg har sovnet. For den er så ekstremt god om morgenen! Da klokka var passert tolv, spiste jeg en kopp med chiapudding og tok på meg treningstøyet. Det var på tide å utføre årets første økt på gymmet!

Jeg jobber som badevakt i svømmehallen som ligger i samme bygg som treningssenteret. Da jeg var ferdig med å trene, plukket jeg med meg julegaven fra sjefen. Var skikkelig nyskjerrig på hva det var, men klarte likevel å vente til jeg var hjemme med å åpne den.

gave

sjoko

Belgiske trøfler. He-re-gud, så gode! Så der røyk den treninga, haha. Det er heldigvis ikke hver dag man får med seg 1500 kalorier hjem fra trening.

Så; årets første treningsøkt og årets første inntak av godteri! Check!

4 thoughts on “Litt jul enda

Legg igjen en kommentar

