Bloggen fyller ett år!

I dag er det ett år siden jeg begynte å blogge på femelle.no! Tiden går så utrolig fort, jeg blir helt skremt. I går kveld laget vi en kake for å ha noe å kose oss med. Eller, for at jeg skulle ha noe å kose meg med. Kjæresten hadde kjøpt hvit sjokolade, som jeg forguder, men jeg skal holde meg unna sjokolade og sukker en stund nå. Kaken passer derfor ganske bra når man skal kose seg litt ekstra i helgene. Den er nemlig sukkerfri, glutenfri og proteinrik! Det ble en fin gratulerer-med-dagen-bloggen-kake!

IMG_0554copy IMG_0621

Jeg fikk forresten mannen til å bestille kakemixen. Vil dere høre hvordan det gikk? Vi har nå ikke mindre enn 3 kilo kakemix i skapet. Og ikke spannet på 3 kg, men i poser! Haha, jeg døde litt da jeg så det. Vi kommer aldri til å klare å spise dem opp før de går ut på dato. Haha. Kakemixen ble bestilt her om noen lurte på det, men her er det bare snakk om én pose kakemix altså. Hehe!

12 thoughts on “Bloggen fyller ett år!

Legg igjen en kommentar

