Mitt nyttårsforsett!

its time to hydrate

Mitt nyttårsforsett er rett og slett kun å drikke mer. Jeg tar meg selv stadig i å være dehydrert, noe som gjør at jeg er sløvere enn jeg behøver å være. Jeg blir også utrolig tørr i huden. Så jeg dropper rett og slett de vanlige nyttårsforsettene om å trene mer, slutte å spise godteri og junkfood og alt det der! La oss bare innse det, de ryker jo etter maks en måned uansett…

 

IMG_0513IMG_0471

I dag har jeg latt ansiktet få masse fuktighet. Jeg er helt avhengig av fuktighetskremer til ansiktet! Og i dag prøvde jeg for første gang fuktighetsgivende pads til å ha under øynene. Følte meg skikkelig fresh etterpå, men at den mørke fargen under øynene forsvinner, som de påstår, er ren bullshit.

Q: Hva er deres nyttårsforsett?

3 thoughts on “Mitt nyttårsforsett!

  1. Har akkurat det samme nyttårsforsettet faktisk ^^ Vann er jo så godt også, egentlig. Har kjøpt en drikkeflaske som jeg har med overalt 🙂

    • Ja, jeg vet! Drikker stort sett kun vann, men har en fæl tendens til å glemme det. Ogi blant husker jeg det heller ikke før jeg blir minnet på det av hodepinen som kommer snikende… Upraktisk! Hehe!

Legg igjen en kommentar

