christmas preparations

Hei på dere. Jeg våknet uthvilt allerede klokka syv i dag tidlig. Syv! Jeg har jo ferie… Hva i all verden skal man finne på så tidlig? Jo, jeg har faktisk fått pakket inn alle julegavene. En befrielse for sånne som meg, som misliker julepapir, bånd, tape og saks for høyrehendte i en og samme situasjon. Men man får jo julestemning av den slags, så det er jo verd det!

pynt1

Tok bilde av disse søte nissene hjemme hos mamma her forleden. Var de ikke skjønne?

Nå skal jeg kline på et strøk mascara før jeg tar turen til frisøren. Det skal bli godt å få bort den altfor lange etterveksten. For ikke å snakke om de utslitte tuppene. Jeg kan egentlig ikke fordra å klippe håret, men man kommer jo til et punkt hvor det rett og slett er nødvendig.

4 thoughts on “christmas preparations

Legg igjen en kommentar

