relaxing thursday morning

Håper alle har en fin torsdag så langt, enten dere har ferie, eksamenstid eller er på jobb. Jeg våknet klokka ni av at sjefen i svømmehallen her i Mandal ringte meg. Jeg er jo så klart gira på å tjene noen kroner som student, og takket ja til en vakt i kveld. For øyeblikket sitter jeg i stolen hjemme hos mamma. Jeg er alene hjemme og har funnet frem en bok, en kopp te og litt sjokolade.

bok

bok 2

Er det noen av dere som har lest boken? Jeg er utrolig spent på den.

Legg igjen en kommentar

