Nå er det endelig over!

eksamensleeesing eksamensleeesing
penal
godis til eksam…Det er ikke slutt på smågodt altså, kun eksamenslesing!

Siste eksamen er unnagjort og jeg sitter nå på toget mot sørlandet. Ferie i nesten en måned skal virkelig gjøre godt. Jeg har faktisk aldri vært så lenge hjemmefra som jeg har vært nå. Det er snart to måneder siden jeg var hjemme! Og det er nesten en måned siden jeg fikk tilbringe tid sammen med min kjæreste. Det er også «rekord.» Jeg kan egentlig ikke beskrive med ord hvor mye jeg gleder meg til å se han igjen akkurat nå… Han fyller forresten 24 år i dag. 527291-7-1302094818349

For øyeblikket sitter jeg med macen på fanget, kikker ut av vinduet og drømmer meg bort. Ser på trær dekket av snø og solstråler som får alt til å glitre vakkert i det kalde landskapet. Kjenner den idylliske lukten av kullsort kaffe, som oser ut av lokket på koppen min. Musikken som svever ut av øreproppene, og inn i ørene mine er like harmonisk som situasjonen utad. Det er dette som er følelsen av frihet.

3 thoughts on “Nå er det endelig over!

Legg igjen en kommentar

