Carrie

Da jeg gikk ut døren i dag tidlig, litt smådeppa over eksamenstiden, sjekket jeg postkassen. Der lå en feminin og tidløs klokke fra klokker.no!  Plutselig ble dagen såå mye bedre med en gang! Jeg, som sikkert alle andre, elsker å få gaver!

IMG_9697

IMG_9675

IMG_9692

Var den ikke fin? Det er ingen tvil om at den er inspirert av denne klokken fra Michael Kors. Så jeg vil si det er et meget bra og studentvennlig alternativ. Jeg synes de er like fine, jeg. Klokken min fra Carrie finner dere her.

 

Sponset av klokker.no

6 thoughts on “Carrie

Legg igjen en kommentar

