Eyelash Serum

Den siste måneden har jeg brukt vippeserum fra Marina Miracle. Serumet skal gjøre at vippene ser sunne og fyldige ut. Jeg har riktig nok ikke enda brukt det i anbefalt tidrom, som er 6-8 uker, men jeg føler likevel at jeg ikke mister vippene like fort som før. Jeg liker også veldig godt at det er en typisk mascarabørste, og ikke en sånn eyelineraktig kost! Stort pluss.

IMG_0547_FotorIMG_0547_Fotor

Siden det er et reparerende serum, vil resultatet variere fra person til person. Det kommer an på hvor slitte vippene er.

Produktet er sponset. 

Legg igjen en kommentar

