Eksamensmodus

Denne eksamenstiden har jeg virkelig slitt med å komme meg inn i eksamensmodus. Av en eller annen grunn har dette semesteret gått sinnsykt fort. Jeg føler det nettopp var august, og at jeg nettopp kom hjem fra Gdansk og nord-norge. Ellers gikk det opp for meg i dag at det faktisk er eksamenstid. Hjelp! Så endelig har jeg klart å skru effektivitets-knappen på! Kanskje litt sent ettersom vi har hatt halvparten av eksamene allerede. Better late than never

juledigg

Sjokoladenisser og klementiner må til. Viktig å kose seg! 527291-7-1302094818349

One thought on “Eksamensmodus

Legg igjen en kommentar

