julekonkurranse med expedia

Hei på dere! Har dere fått med dere expedias julekonkurranse? Der kan dere vinne hotellgavekort på 5000 kroner. Konkurransen varer til 11. desember og vinneren offentliggjøres den 19. desember. Sleng dere på, da vel! Alt dere trenger å gjøre er å sende deres morsomste, rareste, kleineste eller kjipeste julehistorier. Alt om konkurransen kan dere finne her.

xmas

Som skilsmissebarn har jeg alltid feiret jul annet hvert år med «hver familie». Disse bildene er fra julaften for to år siden, i Stavanger, hos min tante. I år skal jeg feire jul samme sted. Jeg er skikkelig julemenneske og elsker alt som har med julen å gjøre. Familietid, pinnekjøtt, riskrem, presanger og alle de herlige juleprogrammene på fjernsynet!

I samarbeid med Expedia.

4 thoughts on “julekonkurranse med expedia

  1. Hei:) lurer på om du har lyst å komme på bloggen min som ukens blogg? ser du har kommentert en del innlegg 🙂 så over til noe annet, lurer på hvordan du kan komme i samarbeid med personlig almanakk ?

Legg igjen en kommentar

