blå mandag

God kveld! Vil først og fremst bare si tusen hjertlig takk til alle som har stemt meg til semifinalen av årets femelle-blogg! Videre stemming mot finalen foregår her.

Tenk at det allerede er første desember! Wow. Tiden går så skremmende fort. Dette har for min del vært tidenenes blå-mandag. Ja, de sier at fyllesyken kommer snikende med alderen, men jeg er da bare toogtyve! Hvordan i all verden skal det gå når jeg er fireogførti!?

Til tross for blåmerker både på knær og albue var det en vanvittig moro lørdag. Kristine, som jeg jobber med, overnattet på sofaen etter vi hadde vært på byen. Morgenen etter pratet vi om hvor ekstremt glatt det var ute, og endte til slutt opp med å undersøke skoene våre. Og vet dere hvordan mine så ut under?!

sko 1

Ikke et eneste mønster. Er det ikke typisk? Det er jo nesten rart jeg ikke endte opp med flere blåmerker…

Ellers føler stadig de elste på festene er de villeste! Ene dama jeg jobber med kom i sykepleierdrakt og fórte oss med whiskeyshots fra sprøyte. HAHA! Hun var vel på alder med mine foreldre. Skikkelig vittig. Og sist men ikke minst; pinnekjøtt og crème brûlée er virkelig ikke noe å klage over! Åh, er det noe med jula jeg elsker, så er det virkelig all den fantastisk gode maten! Når jeg tenker meg om fikk jeg jammen med spist litt makroner og drukket litt irish coffee på et annet julebord også. Hvor random er ikke det?

8 thoughts on “blå mandag

  1. Haha, det er umulig å være student som bakfull. Kjenner meg forøvrig igjen i at hangover bare blir verre med alderen. Er bare 22 år selv, men er åpenbart allerede gammel når det gjelder alkohol.

  2. Haha! Kjøpte meg akkurat nye ankelstøveletter. Første dagen jeg skulle bruke de ute, oppdaget jeg at de var helt glatte under. Kjempebra sko å kjøpe på vinterstid, ikke sant? 😀 Det ble en glatt dag på meg også 🙂

Legg igjen en kommentar

