GIVEAWAY!

På tide med ny giveaway! Denne gangen kan dere vinne almanakk fra personligalmanakk.no!

almanakk

Jeg har allerede skaffet meg en ny for året 2015. Det er faktisk første året jeg har valgt å ha bilder på den! Tenkte det kunne være ålreit med litt motiverende sommerbilder. Jeg er en skikkelig sommerperson, så blir jo faktisk glad av å se på den!

Legg igjen en kommentar dersom dere vil være med i trekningen! Følg gjerne bloggens facebookside her.

Giveaway i samarbeid med personligalmanakk.no

49 thoughts on “GIVEAWAY!

    • Hmm trodde nå virkelig jeg skrev mer på kommentaren, stod hvertfall at jeg håpte du hadde hatt en fin helg ☺

  1. Jeg ønsker meg veldig en ny kalender 🙂
    Min er utgått nå veldig snart så trenger en ny, slik at jeg kan holde orden på ting og tang 🙂
    Med en hukkomelse så dårlig at jeg knapt husker fremme at jeg lever bak så trenger jeg det 🙂
    Ler

    Krysser fingrene og ønsker deg en kjempe fin Adventstid 🙂
    Hilsen fra Monica Karin
    canim_monica@hotmail.com

  2. Hva kunne vært bedre enn å vinne en ny almanakk. Tiden er snart inne for at jeg selv må lage meg en ny en. Hadde kommet godt med å vinne! Stå på med bloggingen, Kamilla! Krysser fingrene for at du stikker av med tittelen «Årets femelle blogger»!
    Ha en fin 1. desember! 😀

  3. Skal som en liten usikker 18-åringen straks flytte inn til en storby helt alene. Det blir utrolig spennende, men samtidig veldig veldig skummelt. En kalender hadde selvfølgelig vært fin for meg for å holde orden på saker og ting, slik som den er for alle andre 🙂

  4. Denne har jeg siklet på en god stund og den står høyt på ønske listen . Sliter med å huske datoer og klokkeslett samt gebursdager. Hadde vært supert å vinne , krysser fingrene 🙂

  5. Hei! Jeg skulle så gjerne vunnet denne almanakken! Jeg har tenkt en stund på å kjøpe meg nettopp dette, eller kanskje ønske det i julegave, men det kommer jeg nok til å glemme, siden jeg ikke har noen plass å skrive det ned. Hehe! Jeg er 18 år og har akkurat fått en nydelig datter. Jeg har alltid vært litt glemsk, men det har ikke påvirket meg så veldig. Men så ble jeg gravid og fødte, og etter det har jeg vært håpløs!! Jeg glemmer abolutt alt og er i ammetåke.. Det er så mye å tenke på! Jeg husker av og til å skrive ting ned på lapper eller mobilen, men så glemmer jeg lappen eller at jeg har skrevet det ned i det hele tatt. Hadde jeg bare hatt noe som kunne samlet alt jeg har i hode, avtaler osv. som jeg hadde skjekket i hver dag, så hadde det vært så mye lettere! En almanakk er akkurat det jeg trenger! Håper jeg blir den heldige vinneren! 😀

Legg igjen en kommentar

