morning bliss

God morgen! Da jeg våknet og dro for gardinene, var det hvitt både på bakken og i lufta. Det har jo vært snø tidligere, men den har ikke vært der så lenge. Håper den lille snøen som er her nå faktisk ligger der en stund. Er så koselig med et par centimeter når det først skal være kaldt og vinter!

chai latte

Ellers koser jeg meg med en chai latte. Skal straks på jobb igjen, noe jeg merker jeg egentlig ikke har tid til. Men sa jo ja, så det for bare være. Må bare skrive oppgave så svetten spruter i morgen. Så blir jeg forhåpentligvis ferdig.

I går bestilte jeg meg forresten nytt kamera! Endelig. Det skal bli en fryd å bytte ut mitt 7 år gamle 450d med et splitter nytt 6D. Har jo hatt lyst på nytt kamera kjempelenge nå. Hadde mest lyst på 5D mark 3, men 23.000 er ikke så veldig studentvennlig pris, så da ble det 6Den heller. Kan nesten ikke vente! Sto nesten og hoppet på gulvet i går kveld da jeg la inn bestillingen. Hehe. Her snakker vi skikkelig opptur i alt skolestresset!

Ha en fin søndag! 527291-7-1302094818349

2 thoughts on “morning bliss

Legg igjen en kommentar

