Shades of Grey

Tenk, i dag har jeg hatt årets siste time med undervisning! Det føles fantastisk. Nå gjenstår det bare å skrive ferdig rapport og lese til eksamen. Så er det juleferie! Whoa! Tiden går så ekstremt fort!  Bortsett fra at jeg ikke har gjort annet enn skolearbeid den siste tiden, var jeg faktisk på senteret for å handle litt i går. Aner ikke hvorfor, men hele byen hadde tilbud! Så da fikk jeg kjøpt meg en turtleneck, noe jeg har tenkt å kjøpe lenge, men aldri fått gjort. Hurra!

antrekk

Bukse fra bikbok, turtleneck fra cubus, smykke fra jane kønig og veske fra tory burch.

Nå kan dere forresten stemme frem årets femelle-blogger 2014! Gå inn her og legg igjen en stemme på din favoritt da vel!
Jeg har allerede stemt på mine favoritter.

6 thoughts on “Shades of Grey

  1. Hvordan er tredje året på optometri? Veldig hardt? 🙂 Veldig bra at du har klart nesten 2 og 1/2 år, nå er det bare 1/2 år igjen til du er ferdig. Kunne du ha gitt oss tips til hvordan vi kan bestå/gjøre det bra på fysiologi & anatomi eksamen, og optoteknikk?

  2. Hei! Tredje året er ikke like hektisk som 1. eller 2. klasse. Så det kan jeg trøste deg med 🙂

    For å stå på anatomi og fysiologi er det vel egentlig ikke noe annet å gjøre enn å lese, lese, lese! Ellers kan det å lage quiz til hverandre på start.no være en grei måte å lære pensum på. Vi gjorde mye det før eksamen 🙂 Optoteknikk er vel egentlig bare å gjøre oppgavene. Jeg likte forresten veldig godt mr. blue slipemaskinen, for på den kan man strykke inn aksen og ikke gå på en smell og få 90 grader feil! Bare å hukke tak i meg på skolen om du/dere ikke vet hvordan man gjør det 🙂 (trooor jeg husker det enda!)

    Lykke til 🙂

  3. Takk for gode tips! Er det mulig om du får sjekket om du har en gammel biologi eksamensark? Er litt stresset mtp at det multiple choice eksamen med 200 spm..

    • MCQ eksamene får du ikke med deg hjem. Alt leveres på eksamen. Men les litt på alt, så klarer du deg. Så er det lurt å lese litt ekstra på nervesystemet 🙂

    • Jeg tror alle notatene mine fra generell anatomi forsvant da vi flyttet i slutten av 1. klasse… Beklager! Ellers husker jeg at jeg ikke leste noe særlig på de første kapitlene om celler og sånn, og følte det var en del derfra… Jeg har en del videoforelesninger, da! Kanskje du er interessert i dem? Jeg hadde iallefall god hjelp av dem.

Legg igjen en kommentar

