kjærestehelg

En herlig og avslappende helg er i ferd med å gå mot slutten, og en ny og hektisk hverdag er i ferd med å begynne. Jeg kjenner det blir ekstremt mye å gjøre den neste måneden. Men på en annen side, det er kun én måned til juleferie! Åh, det skal bli så deilig! Koblet hvertfall skikkelig av i helgen sammen med min kjære, som har vært på besøk i helgen. Etter tre uker fra hverandre, var det helt magisk å få se han igjen!

-3 -4 -1 -2

I går var vi på skrågata mat og vinhus her i Kongsberg. Bedre mat skal man lete lenge etter! Jeg er helt imponert. Tror jeg har spist 3-retters der seks ganger nå, og de overrasker med gode smaker og kobinasjoner hver bidige gang. Så hvis dere skal forbi Kongsberg, så anbefaler jeg dere å spise der! Skulle ønske denne restauranten fantes hjemme på sørlandet, jeg…  Pre-forrett: en slags laksepølse med en god dip(?), forrett: kamskjell med søtpotetpuré og crispy spekeskinke med en god saus, middag: lammeskank med linser og ripssaus og til dessert: multer, vaniljeis, marengs og bær. Fantastisk.

2 thoughts on “kjærestehelg

Legg igjen en kommentar

