marina miracle nattserum

Hei og god tirsdag! Tenkte å anbefale et produkt jeg har testet ut en liten stund. Det er jo ikke så ofte jeg anbefaler produkter, så da sier det seg selv jeg liker dem skikkelig godt! Nemlig et 100% naturlig nattserum fra Marina Miracle. Jeg hadde aldri hørt om dette merket før jeg fant dette produktet liggende i goodiebagen fra femellekvelden. – Og dette serumet trenger å få litt oppmerksomhet, for så deilig er det!

marina miracle serum

Serumet fukter tørr hud og balanserer fet hud, gir ny glød til sliten og gusten hud, reduserer rynker og fine linjer, fjerner døde hudceller slik at nye, friske celler kommer fram og strammer opp huden. Nå er ikke jeg opptatt av rynker og den slags riktig enda, men forebygging er jo flott. For min del handler dette mest om fuktighet. I kinnene er jeg ofte så tørr at jeg kan skrape av hud som om det var eksemflekker. Da er det godt å ha et serum som dette som pleier gjennom natten. Jeg syntes denne er helt utmerket! – Også lukter den så friskt og godt!

Serumet fåes her.

14 kommentarer om “marina miracle nattserum

    • Absolutt. Huden min er også veldig forskjellig. Meget tørr i kinnene, og normal til fet i t-sonen, så passer perfekt!

  1. Virker veldig bra, fikk lyst til å teste den selv. Har nemlig ekstremt tørr hud for tiden, og kremene jeg bruker ser ikke ut til å fungere. Om ikke annet, gjør de det bare værre. Så takk for anbefalingen 😀

Legg igjen en kommentar

