stille før stormen

Våknet av meg selv halv to, etter 13 timer med søvn. 13 timer etterlengtet søvn. Jeg er så sliten og umotivert for tiden. Skolen og det mørke novemberværet tar så mye energi! Denne uken kjenner jeg blir veldig hektisk, og de 13 timene kommer til å komme godt med på laget. I morgen har vi test, tirsdag er det karrieredag, onsdag har vi klinikkeksamen også har vi undervisning torsdag og fredag. I tillegg har jeg 209561 oppgaver som skal gjøres. Grusomt å ha så mye hengene over seg. Jeg kan nesten ikke vente til 9. desember. Da er det juleferie, og da skal skuldrene virkelig senkes. På ekte.

sunday morning

Avslappende søndag i sengen her. Frokosten besto av to rundstykker, ett med rekemajones og ett med julesylte. (hva da gleder seg til juleferie??) Ja, så måtte jeg ha en kopp chai latte og costume til! Ingenting er bedre enn det.

9 thoughts on “stille før stormen

  1. Takk for hyggelig kommentar 🙂 Så litt gjennom bloggen din- mange fine innlegg! Så du hadde smykker fra Jane Kønig og har noen spørsmål til deg. Vurderer å bestille gullfarget/60cm, er du fornøyd med 60cm(du har ikke tilfeldigvis bilde av det på)? Har det gullfargede beholdt fargen sin eller sverter den av? 😀

  2. Åh, kjenner meg såå godt igjen! Været tar alt for mye energi.. Alt hadde vært så mye lettere om det bare kunne vært sol, blå himmel og lyse kvelder hver eneste dag 🙂 Det er jo lov å drømme…

Legg igjen en kommentar

