makeup revolution goodiebag

Tenkte jeg måtte vise dere innholdet i goodiebagen jeg fikk røsket med meg etter gårsdagen! Det var jo lansering av nytt sminkemerke, makeup revolution, så den innehold så klart sminke!

sminke 4

sminke 3

Superfornøyd med å ha fått litt av absolutt alt. Mascara, eyeliner, øyenskygger, concealer, foundation, blush, leppestift, lipgloss og neglelakk. Så nå gleder jeg meg til å prøve ut disse nye produktene!

Noen her som har prøvd ut produktene allerede? Hva syntes dere?

13 thoughts on “makeup revolution goodiebag

Legg igjen en kommentar

