dreaming of the future

Hva er det med meg og det faktum at jeg alltid gjør alt annet enn det jeg skal? I hele dag har jeg sagt til meg selv at jeg skal få unnagjort masse skolearbeid i dag. Hva har jeg gjort? Ingenting.

Noe jeg derimot har gjort, er å drømme meg bort. Dagdrømme om livet som ferdigutdannet, bosatt hjemme på sørlandet med verdens fineste mann. I eget hus. Et fint hus! Også har jeg sett på interiør og stiler i altfor lang tid…

large large large-43 large-41 large-40 large-27 large-26 large-23 large-22 large-20large-13 large-11 large-9 large-8 large-7 large-5 large-3 large-1 large-2 large-1

Det er nesten litt deprimerende å se på hus på finn.no, for så å finne drømmehuset og vite at vi ikke kan kjøpe det før til sommeren. Og vips, så er det solgt.

10 thoughts on “dreaming of the future

  1. Da har vi nok mange av de samme drømmene, hehe 😀 Er ganske ofte jeg ender opp med å gjøre det samme, surfe på nett etter inspirasjon og bare drømmer meg bort!

Legg igjen en kommentar

