dagens viktigste måltid

For en fantastisk morgen! Våkne sent og være skikkelig uthvilt, det er noe jeg har lengtet etter! Stua her hjemme hos mamma er alltid så utrolig varm og god, noe jeg syntes er utrolig deilig om morgenen. Det andre jeg liker veldig godt med å stå opp her er at hele den ene langveggen i stua kun består av vinduer. Hva er vel ikke mer oppkvikkende enn å stå opp til dagslys?

frokost

Noe annet jeg elsker med å kunne stå opp uthvilt og ha god tid er uten tvil å lage seg en god frokost! I dag ble det salat med romanomix, avokado, paprika, agurk, kylling og egg, en kopp grønn te og en liten bolle med jordbær til dessert. 527291-7-1302094818349

3 thoughts on “dagens viktigste måltid

  1. Jeg våknet til snøen som dalte (håper det ikke legger seg heeelt enda), så det var utrolig deilig å legge seg under et teppe i sofaen med en stor kopp med te! Frokosten din ser utolig god og forfriskende ut 🙂

    • Usj, glad ikke snøen har kommet hit til Sørlandet enda! Men hørte rykter om at det hadde snødd i Kongsberg også i dag. Huff huff huff!

Legg igjen en kommentar

