xmas much?

Wuhu! Skoledagen er over og nå er det kun pakking som står på planen! Jeg er klar for å reise hjem til sørlandet og bli der helt til søndag. Nesten høstferie en gang til, hehe.

ootd 151014

Dette er forresten dagens antrekk. Jeg går meget sjelden i rødt. Denne rødfargen likte jeg veldig godt i motsetning til mye annet jeg har prøvd. Det skal sies at jeg fikk litt julestemning av å se meg i speilet, men men.  Julebrusen er jo allerede i butikk, så hvorfor ikke…

One thought on “xmas much?

Legg igjen en kommentar

