Gulrotkake på null komma niks.

Da var det endelig fredag, og beina kan slenges på bordet og skuldrene senkes. Jeg skal riktig nok jobbe denne helgen, men avslapping skal det nok bli! Kan nesten ikke vente til å komme hjem fra jobb, dusje og legge meg i nytt sengetøy med jericho på dataen. Jeg er hekta. Tar meg selv i å si «bare en episode til» helt til klokka passerer to på natta og jeg har skole dagen etter… Herregud.

ugg tofler

Ellers var vi ferdig på skolen klokka 11 i dag, og vi fikk shinet leiligheten til klokka var rundt 12. Utrolig hvor mye man får ut av en dag når man bare står opp tidlig… Prøvde meg også på mikrogulrotkake! Det ble en skikkelig hit, rett og slett. Prøvde noe a´la oppskriften til Linda HER. Ble en del slumping, men resultatet var fantastisk! Så enkelt, og så godt!!

IMG_8941

Hadde selvfølgelig krem også, det er jo det beste med hele kaka!

6 thoughts on “Gulrotkake på null komma niks.

  1. For en utrolig god ide, minigulrotkake tror jeg at jeg skal prøve meg på også! Tror det hadde blitt en hit hos samboeren 😉

Legg igjen en kommentar

